Centrum Pomocy - Empatify
Twój Koszyk

Darmowa wysyłka dla zamówień o wartości powyżej 300zł

CENTRUM POMOCY

Jesteśmy zawsze gotowi, aby Ci pomóc.

Najczęściej zadawane pytania związane z zakupami

Zamówienia i Dostawa

Pracujemy nad aplikacją Empatify, która będzie umożliwiała jeszcze więcej form wsparcia osób chcących rozwijać swoją intelgencję emocjonalną i samoświadomośc. Więcej informacji znajdziesz na: https://empatify.app

Realizacja zamówienia zależy od rodzaju produktu. Po zaksięgowaniu płatności komplet cyfrowy jest wysyłany natychmiast, natomiast w przypadku fizycznego kompletu, zamówienie jest wysyłane do godziny 12:00 każdego następnego dnia roboczego.

Wejdź w zakładkę ,,MOJE KONTO” a następnie w ,,ZMIEŃ ADRES DOSTAWY”. Na tej stronie możesz dokonać zmiany adresu dostawy.

Tak, wystawiamy fakturę VAT (również z odroczonym terminem płatności dla placówek budżetowych). By otrzymać fakturę do zamówienia, należy zaznaczyć opcję ,,Chcę otrzymać fakturę” w procesie składania zamówienia. Taka opcja jest w momencie podawania danych do płatności. 

Tak, wystawiamy fakturę VAT z odroczonym terminem płatności wyłącznie dla placówek i instytucji  budżetowych. 

By otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności, należy zaznaczyć opcję ,,Chcę otrzymać fakturę” w procesie składania zamówienia. Taka opcja jest w momencie podawania danych do płatności. A także wybrać opcję płatności ,,Faktura z odroczonym terminem płatności”.

W takim przypadku faktura zostanie wysłana na adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia. Samo zamówienie zostanie zarejestrowane w naszym sklepie, a po otrzymaniu płatności za fakturę zostanie ono zrealizowane. 

Karty są przeznaczone do wspierania osób chcących rozwijać swoją inteligencję emocjonalną oraz samoświadomość.
Moment, w którym osoba staje się świadoma takiej potrzeby jest indywidualny i niezależny bezpośrednio od wieku osoby. Co do zasady z kart Empatify korzystają osoby, które potrzebują narzędzia do pracy indywidualnej lub które wspierają innych w ich rozwoju (w tym również dzieci).

Tak! Karty są doskonałym suplementem do wspierania terapii, jeżeli ta opiera się o rozpoznawanie naszych uczuć i potrzeb.

Tak! W każdym zestawie jest książeczka opisująca rozumienie uczuć i potrzeb według modelu NVC oraz samodzielne scenariusze wykorzystania kart. Oprócz tego każda osoba posiadająca swój komplet kart jest zapraszana do cotygodniowych spotkań Treningów Empatii, gdzie razem ze społecznością Empatify pracujemy na kartach, pogłębiając zrozumienie i akceptację dla uczuć i potrzeb.

By budować silne, wspierające i autentyczne relacje. Konflikty międzyludzkie są nieuniknione, a rozmowa o uczuciach i potrzebach to jedna ze strategii na rozwiązywanie ich bez eskalacji przemocy. Natomiast Karty Empatify są narzędziem, które taką rozmowę może wesprzeć.

Jeśli z otrzymanemy produktem coś jest nie tak

Reklamacje, Wymiany i Zwroy

Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny w przeciągu 21 dni od otrzymania zamówienia. 

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu masz ochotę zwrócić Karty napisz do nas na kontakt@empatify.com lub korzystając z poniższego formularza. W treści wiadomości napisz proszę: zwrot bez podania przyczyny oraz podaj numer swojego zamówienia, a także numer konta na jakie mamy dokonać zwrotu środków. 

W odpowiedzi prześlemy Ci informacje jak dokonać zwrotu Kart.

W takim wypadku koniecznie napisz do nas na kontakt@empatiy.com , opisz dokładnie co się nie zgadza i podaj numer swojego zamówienia. Na pewno otrzymasz kompletny zestaw 🙂

W takim wypadku koniecznie napisz do nas na kontakt@empatiy.com , opisz dokładnie co się nie zgadza i podaj numer swojego zamówienia. Gdy tylko ustalimy co się stało wyślemy Ci nowy komplet.

Zwroty prosimy wysyłać na adres ul. Krokwi 32/18 Warszawa 03-114. Prosimy o podanie numer zamówienia wśrodku paczki ze zwrotem.

Najbardziej preferowaną formą jest kontakt mailowy kontakt@empatify.com.

Tak, napisz do nas niezwłocznie na kontakt@empatify.com jakiego rodzaju zmianę chciałbyś wprowadzić lub zadzwoń na 732 880 666.

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas

Leave this field blank