Gwarantowane 365 dni na zwrot produktu
Wierzymy, że najlepsze decyzje to te, które podejmujemy bez presji.
Dlatego u nas nie musisz podejmować ostatecznej decyzji od razu - dajemy Ci 365 dni, by przekonać się, czy to co oferujemy naprawdę Ci służy.
Każdy produkt Empatify objęty jest roczną gwarancją zwrotu pieniędzy.
Kup na próbę, rozpakuj, poznaj narzędzia oraz społeczność, i przetestuj je we własnym tempie.
Zobacz, jak wspierają Cię w codzienności - całkowicie bez ryzyka nietrafionej inwestycji.
Jeśli po czasie uznasz, że to nie dla Ciebie — zwrócimy Ci pełną kwotę.
Prosto, szybko i bez formalności.
Pytania, które możesz chcieć zadać
Na zwrot masz 365 dni od daty otrzymania zamówienia. To część naszej gwarancji spokojnego wyboru – bez presji czasu.
Proces zwrotu składa się z 4 szybkich kroków. Nie jest wymagany kontakt z nami, ani drukowanie żadnych dodatkowych formularzy.
Aby zwrócić produkt:
- Wejdź na stronę wygodnezwroty.pl/empatify.
- Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę zwrotu.
- Podaj podstawowe dane (takie jak numer zamówienia).
- Potwierdź zgłoszenie i przy najbliższej okazji zostaw paczkę w swoim ulubionym sklepie lub automacie paczkowym.
Paczkę możesz nadać poprzez jeden z automatów lub punktów partnerskich InPostu, DPD, DHL, GLS lub w punktach handlowych takich jak Żabka, Shell, Kaufland, Relay, Stokrotka, 1Minute, Kolporter, Jula, Carrefour, Auchan, ABC, Aldi.
Przyjmujemy zwroty produktów w oryginalnym opakowaniu, kompletnych i bez śladów używania.
Jeśli produkt był elementem zestawu (np. Empatipaku), prosimy o zwrot całego zestawu.
Zwrot środków następuje maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Pieniądze zwracane są tą samą metodą, którą opłacono zamówienie.
Nie, nie musisz uzasadniać swojej decyzji ani przekazywać nam dodatkowych informacji.
Oczywiście, o ile produkt nie nosi śladów użycia, żaden z jego elementów nie został zniszczony i można go bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie.
Tak, zwrot produktu wiąże się z odebranie dostępu do platformy społeczności Empatify – w tym spotkań, kursów i wszystkich materiałów dostępnych w ramach członkostwa.
Tak, możesz zwrócić pojedynczy produkt, który był częścią większego zamówienia.
W przypadku zestawów (np. Empatipak) zwrot musi obejmować cały komplet.
Jeśli zwracasz całe zamówienie, zwracamy pełną wartość zamówienia łącznie z kosztem dostawy.
Na ten moment nie oferujemy bezpośrednich wymian. Najprościej dokonać zwrotu i złożyć nowe zamówienie.
Niestety nie mamy prawnej możliwości przyjmowania takich zwrotów. Zwroty mogą dokonywać jedynie kupujący, jest równoważny z korektą wystawionej faktury, a pieniądze zwracane są zawsze przy użyciu dokładnie tej samej formy płatności, która była użyta do zakupu.
Regulamin sklepu (w tym zwrotów) znajdziesz pod adresem empatify.pl/regulamin.